17 kwi 2017

DUTCH EASTER HOLIDAY.

Swieta, swieta i po swietach... Nie wiem jak wy ale ja tych swiat nawet nie odczulam, odczuwalam te swieta bardziej jak po prostu jakis dlugi weekend, moze dlatego ze ich osobiscie nie obchodzilam. Tak jak mowilam na snapie tutaj w Holandii wielkanoc zupelnie inaczej wyglada, mozna wrecz powiedziec, ze tego swieta Holendrzy nie opchodza, wiedza ze jest te swieto i maja w te swieto wolne ale osobiscie nic na wielkanoc nie robia, moze ida na kawe do rodzinny lub znajomch, ale tak zeby z koszyczkiem do kosciola lub porane wielkanocne sniadanie, to tutaj tego niestety nie znaja. Z racij tego ze ja tu Polskiej rodziny nie mam, to tych swiat nie opchodze bo nie mam niestety z kim, ani jak. Troche szkoda bo w sumie juz pare lat z rzedu nie opchodzilam tego swieta i uwiezcie mi czy nie, ale w tym roku zapomnialam co sie w te swieto robi, no i oczywiscie jest mi przykro, bo jestem Polka i takie rzeczy powinam wiedziec, ale niestety przez to ze mieszkam w Holandii, to niektorych rzeczy mi z Polski sie zapomina...
 Zdjecia moze nie do tematyki postu o wielkanocy, ale tak wlasnie spedzalam moja (wielkanoc). Razem z chlopakiem zbieralismy sie miesiac na sesje, az wkoncu sie udalo, fotograf znalazl dla nas szybko wolny termin i poszlismy na zdjecia, bo zalzezalo nam zeby zdjecia miec jak najszybciej.
Jesli chodzi o mojego chlopaka to uwazam ze nawet dobrze mu poszlo jak na pierwszy raz haha. Ja oczywiscie jestem juz do kamery i zdjec przyzwyczajona i czuje sie jak ryba w wodzie gdy ktos robi mi zdjecia, a Roel niestety jeszcze nigdy na zadnych zdjeciach nie byl takze bylo to troche dla niego trudne i stresujace, ale jakos dal rade ;) Jesli chodzi o post i vlog z Amsterdamu ktory wam obiecal, to badzcie spokojni, nad vlogiem juz pracuje i na dniach powinien pojawic sie na youtubie, a post na blogu :) Tylko jak skoncze to go wrzuce i was o tym tutaj, jak i zarowniez na snapie poinformuje.
Oczywiscie za wspaniale zdjecia dziekujemy fotografowi = Joey Deman 
(Jesli klikniecie w jego imie wyskoczy wam jego Instagram, zachecam do obserwowania :)

17 komentarzy:

  1. Cudowna sesja, a co za tym idzie mega post 💖💖💖 Oby więcej takich 💞😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta są w polskiej tradycji bardzo ważne. I cały łączący się z nimi obrządek. Szkoda, że u Ciebie tego zabrakło. Może za rok spędzisz je tak jak sobie zamarzysz. :) Holandia stała się bardzo liberalnym krajem, nawet nie dziwi mnie to, że raczej idzie się na kawę niż do kościoła. Ale co kto woli. ;) Ważne, żeby ten czas spędzić z tymi, ktorych kochamy najbardziej. ;) Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantyczne fotki, w Polsce nie w każdym kościele chodzi się z koszyczkiem :D Przykro mi że nie miałaś z kim spędzić Świąt.
    http://www.altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie piszesz. Święta to czuję się tylko Boże Narodzenie, mimo że są ciut mniej ważne. :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie święta to był długi weekend relaksu i odpoczynku ;)

    Pozdrawiam, http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Moja mama jest w Niemczech, również nie obchodziła Wielkanocy. Była z tego powodu bardzo smutna, ale podziwiam Ciebie, że nie obchodzisz już kilka lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia. Cudownie razem wyglądacie :) Tak to niestety jest ze świętami, szybko mijają, również ich nie odczułam mimo, że miałam z kim je spędzać. To trochę smutne, że nie miałaś tam z kim spędzać tradycyjnych świąt ale cóż, tak to jest jak się jest za granicą. Każdy kraj ma inne obyczaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia a post doskonale odzwierciedla jakie obyczaje panują za granicą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia cudowne :) W każdym kraju inne obyczaje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są przeurocze, bardzo podobają mi się !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie razem wyglądacie. Zdjęcia wyszły przepięknie :)
    W wolnej chwili możesz wpaść do mnie: http://wiktoriaszewczyk.blog.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są mega kochane <3

    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczo <3
    http://pannanataliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna sesja zdjęciowa :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna sesja zdjęciowa, klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sesja! Szkoda tylko, że zdjęcia takie malutkie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutkie? Dalam na najwiekszy rozmiar, moze zle ci sie wyswietla 😅 ;)

      Usuń