22 paź 2014

Co ja tu robię ?...

Hej wszystkim. Witajcie w moim drugim poście. Jest środa godzina po 13:00. Aah ja siedzę na kanapie przykryta kocykiem w piżamce ;) Telewizor włączony a na nim leci Justin i Ali których w ogóle nie oglądam xdd leci co leci. Ah ja siedzę na laptopie który trzymam teraz na moich kolanach. W tej chwili znajduje się w Niemczech u rodziny. Przyjechałam tu ponieważ mam tydzień wolnego. Jestem teraz sama w domku dzieciaki w szkole a wujek i ciocia w pracy. Jest tu 3 chłopaków. Jeden jest w moim wieku a dwa małe urwiski mają po 3 i 5 latek. Wczoraj założyłam tego bloga bo weszłam sobie na bloga Lucy i pomyślałam sobie tak. "Założę se bloga" ale potem pomyślałam znowu "ale przecież  kiedyś miałam bloga" Hymm i co się stało że go usunęłam ? Tak samo jak kanał na YouTube? Miałam już tyle czytelników... Tyle widzów na YouTube a ja to wszystko usunęłam. Ponieważ ja 'Głupi Smerf" musiałam się posłuchać moich znajomych z Polski którzy mi powiedzieli że jestem debilką bo mam bloga i robię takie i takie filmiki. Lubiłam bardzo to co robiłam czyli pisanie postów i prowadzenia kanału na YouTube. Teraz oglądając banshee LucyAndLucy1, stylizacje, Stuu, Dgshow i innych.... Zdałam sobie sprawę że chce nadal pisać i robić filmik! Więc kanał nowy na YouTube jest blog nowy jest i teraz za prace trzeba się wziąć! Nagrywać i pisać muszę starać się regularnie nie wiem jeszcze czy mi się to uda ale zobaczymy wszystko w swoim czasie na razie nie mam żadnej kamery żeby nagrywać :( Będę nagrywała KOMÓRKĄ hahahahahaha. tak jak wcześniej a potem pomyślimy ;) jeszcze nie wiem jaki będzie następny filmik ale pomyśle;) Buziaki Trzymajcie się cieplutko ;**




                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz