23 paź 2014

KURTKI ♥

Hej wszystkim! Witajcie w moim kolejnym poście ♥ Dziś miałam jakiś straszny leniwy dzień... CAŁY DZIEŃ byłam dziś w piżamie... bez makijaż bez uczesania fryzury... z domu nie wychodziłam tylko oglądałam bajki z moimi małymi kuzynami <33 Tak o to dzień zleciał mi bardzo szybko! Mam pewien problem i chce żebyście mi pomogli! Muszę wybrać sobie kurtkę na zimę. No i tyle szukałam że znalazłam aż 4 kurtki które mi się SUPER podobają! I teraz nie wiem którą wybrać :( POMOCY! <33 Która najładniejsza ?

ENGLISH VERSION ♥
Hey all! Welcome to my next post ♥ Today I had a terrible lazy day ... ALL DAY I was still in my pajamas ... without makeup no hairdo hairstyle ... did not go out of the house just watching cartoons with my little cousins ​​<33 So on this day flew by I very quickly! I have a problem and want you to help me! I have to choose a jacket for the winter. And so I looked until I found four jackets that I like SUPER! And now I do not know which one to choose :( HELP! <33 Which prettiest?

1.
2.
                                                                                         Click
3.
                                     Click
4.

4 komentarze: