29 maj 2016

McArthurGlen Designer Outlet

Heiii wam wszystkim ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

A więc po krótkiej przerwie i mojej nie obecności powracam już żywa do was i na bloga!
Trochę mnie tu nie było, ponieważ brakło mi do tego chęci i nie miałam inspiracji ani motywacji.
Lecz przez ten miesiąc naczerpałam nowych inspiracji i chęci więc o to ja zdrowa i wesoła powracam! 




Dziś przychodzę do was WRESZCIE z oczekiwanym postem na który nie którzy z was dość spory czas czekali. Jeśli oglądacie moje codzienne "daily vlogi" na snapie, to wiecie że byłam jakiś czas temu na McArthurGlen Designer Outlet i chciałam napisać o tym post z krótkim filmikiem gdzie wam wszystko pokazuje. bo jest te miejsce moim zdaniem ciekawe i warte do odwiedzenia jeśli lubicie rzeczy dobrych i znanych marek. Oczywiście tłumaczyłam wam na snapie co to jest i na czym to polega, lecz nie każdy z mojego bloga ogląda mnie na snapie więc napisze krótko jeszcze raz.

Dla osób które niewiedzą dokładnie co to jest, Postaram się dobrze i ściśle wytłumaczyć.
A więc jest to pewna dzielnica sklepów znanych marek i tak jak sama nazwa już wskazuje, są to sklepy z rzeczami które są w wyprzedaży, czyli tańsze od tych rzeczy z normalnych ich sklepów.
Są to zazwyczaj rzeczy które się nie za dobrze sprzedają i trafiają własnie do takich dzielnic.



Takich dzielnic na świecie jest dużo, w Europie jest ich dosłownie 15 z jednych w poniższych krajach:
Italia, Grecja, Francja, Niemcy, Belgia, Holandia i Austria.
W Polsce niestety tej dzielnicy nie znajdziecie ale jak będziecie gdzieś na wakacjach w powyższych krajach i lubicie rzeczy znanych marek które są za dość niską cenne to radzę wam zajść, bo warto!

Jak już mówiłam wcześniej przygotowałam dla was krótki filmik gdzie pokazuje wam całą tą dzielnice w której byłam oczywiście w Holandii.
Na filmik wejdziecie po przez kliknięcie na tytuł filmiku. Miłego oglądania ♥



24 komentarze:

  1. Nie mogłam się już doczekać tego postu :D Dzielnica jest naprawdę super i jeżeli będę miała kiedyś okazję tam pojechać to na pewno w pierwszej kolejności polecę do McArthurGlen :D
    Pozdrawiam
    www.issinay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://nyeshaa.blogspot.com/?m=0
    Udany post :D cudne zdjęcia, ładne kadry i kolorystyka. Byłam w Holandii ale jeszcze wtedy nie widziałam, że istnieje tam takie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny post Daria! <3
    ciekawa dzielnica, ładne zdjęcia i super że to wszytsko opisałaś, bo nigdy wcześniej o tym nie słyszałam (oprócz na Twoim snapie haha)
    Pozdrowionka B)
    http://victoriasikora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała taką ulicę w Polsce! No i oczywiście świetny post ❤😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Post pierwsza klasa ♥
    Wyczekiwałam go i się doczekałam. Szkoda, że w Polsce nie ma takiej ulicy/dzielnicy bo chyba byłabym tam codziennie <3 Daria robisz super zdjęcia zawsze wychodzą cudnie! ♥ Zapraszam do mnie na bloga - https://v-jankowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, super wykonane zdjęcia i wszystko wygląda idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę możliwości odwiedzenia takiego miejsca. Jest ono świetne!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super !! W podobnym 'miasteczku outletowym' byłam niedawno pod Berlinem, ueielbiam taki styl outletów :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i bardzo ciekawe post
    pozdrawiam :D
    http://julia-krzykala-freedom.blogspot.com/2016/06/what-can-i-help-u.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wybrałabym się do takiej dzielnicy, nigdy nie miałam okazji.. niestety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie odwiedziłabym takie miejsce, naprawdę byłoby co oglądać ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie słyszałam o tych dzielnicach, ale muszą być ciekawe, tym bardziej, że są tam sklepy znanych marek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja ci zazdroszczę! Muszę też tam kiedyś pojechać. Śliczne zdjęcia :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i vlog oczywiście :D szkoda, że w Polsce nie ma takiej dzielnicy napewno dużo osób byłoby taką dzielnicą w Polsce zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super vlog ! :) Uwielbiamy tego typu wpisy :3 Same niedawno miałyśmy taki robić, ale z pewnych powodów nie pojawił się na blogu ;p Pozdrawiamy i ślemy buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny vlog :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, szkoda, że w Polsce nie ma takiego czegoś ):
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że w Polsce czegoś takiego nie ma :< Bardzo bym chciała odwiedzić to miejsce :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydałaby się taka dzielnica w Polsce.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń