17 kwi 2017

DUTCH EASTER HOLIDAY.

Swieta, swieta i po swietach... Nie wiem jak wy ale ja tych swiat nawet nie odczulam, odczuwalam te swieta bardziej jak po prostu jakis dlugi weekend, moze dlatego ze ich osobiscie nie obchodzilam. Tak jak mowilam na snapie tutaj w Holandii wielkanoc zupelnie inaczej wyglada, mozna wrecz powiedziec, ze tego swieta Holendrzy nie opchodza, wiedza ze jest te swieto i maja w te swieto wolne ale osobiscie nic na wielkanoc nie robia, moze ida na kawe do rodzinny lub znajomch, ale tak zeby z koszyczkiem do kosciola lub porane wielkanocne sniadanie, to tutaj tego niestety nie znaja. Z racij tego ze ja tu Polskiej rodziny nie mam, to tych swiat nie opchodze bo nie mam niestety z kim, ani jak. Troche szkoda bo w sumie juz pare lat z rzedu nie opchodzilam tego swieta i uwiezcie mi czy nie, ale w tym roku zapomnialam co sie w te swieto robi, no i oczywiscie jest mi przykro, bo jestem Polka i takie rzeczy powinam wiedziec, ale niestety przez to ze mieszkam w Holandii, to niektorych rzeczy mi z Polski sie zapomina...
 Zdjecia moze nie do tematyki postu o wielkanocy, ale tak wlasnie spedzalam moja (wielkanoc). Razem z chlopakiem zbieralismy sie miesiac na sesje, az wkoncu sie udalo, fotograf znalazl dla nas szybko wolny termin i poszlismy na zdjecia, bo zalzezalo nam zeby zdjecia miec jak najszybciej.
Jesli chodzi o mojego chlopaka to uwazam ze nawet dobrze mu poszlo jak na pierwszy raz haha. Ja oczywiscie jestem juz do kamery i zdjec przyzwyczajona i czuje sie jak ryba w wodzie gdy ktos robi mi zdjecia, a Roel niestety jeszcze nigdy na zadnych zdjeciach nie byl takze bylo to troche dla niego trudne i stresujace, ale jakos dal rade ;) Jesli chodzi o post i vlog z Amsterdamu ktory wam obiecal, to badzcie spokojni, nad vlogiem juz pracuje i na dniach powinien pojawic sie na youtubie, a post na blogu :) Tylko jak skoncze to go wrzuce i was o tym tutaj, jak i zarowniez na snapie poinformuje.
Oczywiscie za wspaniale zdjecia dziekujemy fotografowi = Joey Deman 
(Jesli klikniecie w jego imie wyskoczy wam jego Instagram, zachecam do obserwowania :)

6 kwi 2017

SURPRISED & MOTIVATED.

Nie wiem od czego tu zaczac, czy od tego jakim jestem smierdzacym leniem czy od tego pod jakim wrazeniem jestem z waszego odzewu i statystyk na blogu..... Jak mogliscie zauwazyc (czego sie chyba nie dalo nie zauwazyc) znow nie odzywalam sie tu do was spory czas. Ostatni post byl z moich urodzin czyli mniej wiecej 2 miesiace temu. Nie bede wam tu pisac ze, a to szkola, a tu praca, a tu znajomi, bo nie ma to i tak i tak sensu. Fakt, faktem leniem jestem i nim bede (chyba ze zdazy sie jakis cud). Oczywiscie chce to zmienic i to zmienie! Bo jesli sie czegos bardzo chce to sie to osiagnie. Ten post by sie pewnie jeszcze dlugo, a dlugo nie pojawil, gdyby nie wy. Powiem wam szczerze ze jestem pod MEGA duzym wrazeniem waszego odzewu. Nigdy bym nie sadzila ze tak duzo bede miala wyswietlen przez ten czas gdy nie ma postow i ze tyle ludzi bedzie wchodzilo na mojego bloga zeby zobaczyc czy jest cos nowego... Jak mowilam ostatnio na snapie, ze to moj chlopak dal mi kopa w dupe (za przeproszeniem) zebym wkoncu cos na tego bloga wstawila, tak to bylo chybo to klamstwo, bo dopiero po tym jak weszlam dzis na bloga i sprawdzilam statystyki, tak dopiero zrozumialam i zdalam sobie sprawe, ze pisze wkoncu te posty dla ludzi ktorzy lubia je czytac i ze sa osoby ktore na te posty czekaja, takze na co ja czekam? Czemu tych postow nie wstawiam? Czemu nie chodze na zdjecia? Czy to moze lenistwo czy cos innego? Wiem ze jedno jest pewne, zdziwil mnie fakt iz ostatnio (2 miesiace temu) jak wstawialam posty, to odzew z waszej strony byl maly, dlatego moze i to zniechecilam mnie do pisana postow, lecz jak przez jakis czas postow nie ma, to wasz odzew jest duzy, piszecie mi na snapie kiedy bedzie jakis nowy post i wchodzicie na tego bloga zeby sprawdzic czy jest cos nowego, co mnie bardzo cieszy, ale mam nadzieje ze jak teraz znow zaczne wstawiac posty regularnie, to odzew z waszej strony bedzie taki sam jak jest teraz 

Jesli chodzi o mnie, to duzo przez ten czas sie nie zmienilio, tyle chyba tylko co pokazuje wam codziennie na snapie. W sobote mam rozmowe o nowa prace, z czego mega mega sie ciesze, bo bedzie to juz moja 3 praca na powaznie (o ile sie dostane) ale o tym w innym poscie o ile bedziecie oczywiscie chcieli. Nie wiem tez juz zbytnio jakie posty najbardziej lubicie i co byscie chcieli jeszcze na moim blogu zobaczyc, wiec jak byscie byli tacy mili i napisali w komentarzach jakie posty jeszcze chcecie zeby sie pojawily na moim blogu, to bym byla mega wdzieczna 
*Tak moi Polski dalej jest tragiczny, staram sie nad nim pracowac ale niestety musze poduczyc sie perfekcyjnie jeszcze Holenderskiego zeby dostac sie na wymarzone studia za rok, wiec na nauke Polskiego niestety czasu nie mam, ale staram sie w kazdym wolnym czasie szkolic moja ortografie i mam nadzieje ze to chociasz doceniacie i akceptujecie, lecz z gory przepraszam