30 paź 2014

Taki sobie tydzień.

Hej wszystkim<33 Jest 24:00 w nocy ja piszę bloga nie śpię... A jutro do szkoły jak zwykle... -_-
Wróciłam 2 godziny temu do domu bo byłam u mojej koleżanki Lonne której bardzo dziękuję.
Bo zrobiła mi parę zdjęć na bloga i jestem jej naprawdę wdzięczna bo zdjęcia wyszły boskie! *.*
Na dole możecie je znaleźć. Zdjęcia są naprawdę świetne <33 I naprawdę kocham cię Lonne!
Lonne bardzo chciała by zostać fotografem i nawet się do tego nadaję! Więc idź w swoje marzenia!
Ogólnie tydzień zleciał mi bardzo szybko leżąc ten tydzień w łóżku.. W domu było bardzo nudno aż chciało mi się strasznie do szkoły! No i dzisiaj poszłam do tej szkoły i co się dowiaduje? Daria dostała 10 z Geografy! Bardzo się ucieszyłam i bardzo mnie to zaskoczyło że byłam jedyna z klasy z taką oceną. (10 to największą ocena czyli tak jak by 6+). Na szczęście czuje się teraz na prawdę dobrze! Te antybiotyki naprawdę mi pomogły. Lecz muszę dalej je zażywać aż mi się nie skończą...
No ale tak to mój tydzień wyglądał. Jutro jeszcze szkoła.. A potem? WEEKEND!<33 Jak ja kocham weekendy! Tak odpocząć z szkoły. pojechać sobie na zakupy. Lub do Mamy! Uwielbiam to!
Powiem tylko jeszcze że moja koleżanka Lonne chciała strasznie żebym dała tłumaczenie Holenderskie czasami do postów. Postanowiłam że czasami będę dodawała tłumaczenie Angielskie A czasami Holenderskie. No więc ja zmykam spać bo jutro szkoła. I napiszę znowu jak wydarzy się coś fajnego <33 Buziaki. Ps: Podziękowania dla lonne jeszcze raz <33











1 komentarz:

  1. Wow – I love the pictures! Want your hat, so cute.
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń