7 cze 2015

Heyou.. Heyou.. Heyou..

 Heey Babes!♥
Chymmm od czego tu zacząć ? o tego że nie rozumiem niektórych ludzi którzy myślą że są fajni ?
Czy o tego że nie rozumiem niektórych ludzi którzy myślą że piszą super FAJNE hejty i są przez nie tacy cool że Łohoho ? 
Powiem wam szczere że nie rozumiem ludzi którzy piszą np na asku tak jakby zwane "Hejty" a to na dodatek z tak zwanego "anonima" Jejku no po prostu ja tego nie ogarniam rozumiem że stronka "ask.fm" jest stworzona do tego żeby pytać ludzi o coś dyskretnie lub coś takiego ale żeby pisać różne typu hejty na dodatek z anonima to trzeba mieć dobrze nasrane na bani nie sądzicie?
Jak już ktoś piszę tego hejta to niech odznaczy tego anonima.. ponieważ lepszym się nie stanie jak ma taką odwagę żeby hejt napisać ale żeby przyznać kim się jest to już takiej odwagi się nie ma ?


Nie ogarniam ludzi którzy Wchodzą na przykład na mojego aska i im się coś nie spodoba to muszą od razu coś z hejtować ale po co? co chcą tym osiągnąć? Tak często się na tym zastanawiałam co chce osobą która pisze tego hejta osiągnąć? to już nie może nacisnąć tak zwanego przycisku "wróć" lub "wyjdź" przypominam że po to są takie przyciski stworzone :) jeśli się coś nie podoba to możesz zawsze wyjść i nigdy nie wracać. Są też hejty typu że niby osoba piszę żeby w jakiejś sprawie pomóc lub doradzić ale piszę i tak i tak z anonima i piszę w taki sposób że ta "pomocna rada" wygląda jak hejt.. Jeśli już chcesz wyrazić swoją opinie lub pomóc to odznacz już tego anonima... 

"hejterzy" są zazwyczaj ludźmi młodszymi od ludzi którym piszą te hejty i nie są może jeszcze doświadczeni no ale takie osoby muszą w końcu zrozumieć że te ich hejty nie są zbyt za fajne i nic tym nie osiągną.. są też również hejterzy którzy są starsi od osoby któremu piszą te hejty. 
 piszą zazwyczaj hejty jak im się coś nie podoba lub jak się z innej osoby śmieją bo ona na przykład lubi inne rzeczy niż inni ludzie lub ubiera się inaczej lub robi coś innego niż inni. I moim zdaniem to to jest trochę chore "mówią że to się leczy :)" Ponieważ osoba która lubi coś robić innego lubi może inny styl niż inni powinna to dalej lubić i robić :) Jak to mówią RÓB TO CO KOCHASZ! i tak powinno zostać.. Hejty nie są nikomu potrzebne i nikt tymi hejtami nie powinien się przejmować.


2 Lata temu jak miałam tego innego bloga i kanał na YouTube takie hejty pojawiały się codziennie!
To był też jeden z powodów dlaczego usunęłam bloga i filmiki. Teraz przez ostatni czas powiedziałam sobie że nie mogę zniszczyć tego czego kocham tylko dla parę osób bo im coś się nie spodobało jak im się coś nie podoba to niech kurde wyjdą a nie będą mi mówić że mam usunąć bloga bo oni se tak życzą! Teraz od kąt zaczęłam z tym blogiem znów zaczęły pojawiać się hejty typu:
 NIE UMIESZ PISAĆ PO POLSKU TO LEPIEJ USUŃ BLOGA!!!
nie wiem czy się śmiać czy płakać powiem szczerze ale przez te 2 lata nauczyłam się pewniej rzeczy którą jest to żeby hejtami się nie przejmować i nie zwracać na nie uwagi. i żeby robić to co się lubi i kocha i tak też zrobię!!!♥

"Drogi hejterze czytasz własnie ten post ? I jak ten post ci się zapewne też nie spodobał? zakrywam swoją twarz powiadasz bo uważam że się wstydzę swojej twarzy? ŚMIESZNE:) 
Powiem tylko tyle.....
proszę wejdź na mojego aska nie krępuj się śmiało wiem że chcesz mnie znowu tak super extra pojechać :) i proszę z hejtuj mnie jak najbardziej potrafisz daj z siebie wszystko! pewnie napiszesz znowu że nie umiem Polskiego lub coś takiego wal śmiało i tak i tak go usunę :) no i widzisz po co wchodziłeś i traciłeś czas? no po co? nie masz swojego życia ? nie masz co innego do roboty tylko marnować czasu na takiego kogoś niż ja ?:)

Piszcie co wy sądzicie na temat "HEJTERÓW" ;)



13 komentarzy:

  1. Mam ich daleko gdzieś i nie biore ich słów na serio. Masz racje też nie rozumiem ludzi, którzy myślą, ze są fajni :D
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że ludzie którzy chcą coś robic więcej i się wykazac,pokazać swoją pasje są hejtowani przez osoby,które w życiu nic nie osiągneły.Dlategoo szkoda się przejmować opinia takich osób. :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i w sposób ciekawy to napisałaś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejterów mamy gdzie? W dupie! <3

    http://zollysx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem to zwykli zazdrośnicy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do tego pisania hejtów z nie anonima: raz miałam taką sytuacje, że hejtowała mnie dziewczyna, nie z anonima. Nie znałam jej, miała normalne zdjęcie oraz sporo pytań. Okazało się, że to jedna z moich bliższych koleżanek, która zadawała sobie sama pytania (wszystkie z anonima) a zdjęcia wzięła jakiejś dziewczyny z instagramu :)
    Co do notki, to bardzo mądrze napisane :) Sama kiedyś przejmowałam się hejtami, zrozumiałam jednak, że to bez sensu, nie zadowoli się wszystkich no i, tak jak napisałaś, najlepiej robić to, co się kocha, bo nie robi się tego dla kogos, tylko dla siebie :)

    Zapraszam do mnie: http://miecwlasnezycie.blogspot.com/2015/06/rozdzia-10.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Na hejty nie warto nawet reagować, mi zazwyczaj szkoda takich osób... Rób to co lubisz i nie przestawaj bo ktoś Ci tak powiedział :) Fajnie piszesz, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. babo swieta racja , ja sie hejtami o mnie czy moim chłopaku nie przejmuje walic je
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post, stylizacja super :)

    obs i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że nie da się żyć tak, żeby inni nie byli w stanie znaleźć powodu do krytyki, ale trzeba próbować, pracować nad sobą. Łatwo powiedzieć "hejterów mam w dupie", ale od takich haseł tylko ich przybywa, niestety.

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, obs za obs?
    Jeżeli tak to napisz.
    http://worldofqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. te hejty są po prostu z zazdrości haha :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisanie hejtów jest bezsensu.. o wiele lepiej jest pisać uzasadnioną krytykę :)

    OdpowiedzUsuń