16 paź 2015

♥Welcome Fall!♥

Heey babes!
Sporo czasu mnie tu nie było. Jak widać czas chwilowego braku pomysłów i motywacji dopadł również i mnie. Wszystko oczywiście można zwalić na pogodę ponieważ przez te deszczowe dni nic się nie chce oprócz leżenia całym dniem przed ekranem. Ale tym razem nie było mnie tu przez szkołę.. Szczerze mówiąc nie wiedziałam że 2 gim będzie taka trudno. Uwierzcie mi czy nie ale Już nie da się tego wytrzymać wiem że w Polsce i tak i tak macie pewnie więcej tej nauki i w ogóle wiec co ja tu wam narzekam. Ale Ja to ja, ja jeszcze wytrzymam bo w Polsce miałam już pracę domową od zerówki A w Holandii niestety Można powiedzieć że naukę dopiero zaczynają od 6 klasy podstawówki I nagle w 2 gim masz taki poziom że nikt nie jest przyzwyczajony. I wtedy nauczyciele się dziwią że tak dużo dzieci nie zdaje do drugiej klasy... No to ja się nie dziwie...

Jeśli chodzi o samą jesień to ja osobiście Ją uwielbiam! A zwłaszcza te wszystkie kolory♥
Deszcze, mokre dni i zimna nie cierpię ale kocham Swetry, ciepłe kurtki i długie szalik ♥
Jeśli chodzi o makijaż to ciemne szminki zdecydowanie! Do szkoły może i nie ale tak na wyjście lub na miasto na pewno. W lato raczej stawiałam na różową jasną szminkę a w Jesień Fiolet lub bordo♥
W jesień mogła bym też spać i spać i snu dalej mi brak.



A jeśli chodzi o jedzenie to Herbata z cytryną na pewno na pierwszym miejscu! 
Słodyczami też bym się mogła ostatnio objadać i objadać i końca nie widać.
W moim pokój zawitało do mnie znów nowe łózko i nareszcie jestem z niego zadowolona!
I nie będę już go zmieniać no przynajmniej nie w tym czasie.
Jak to mój tata mówi : No w końcu masz te swoje wymarzone łoże księżniczki ♥

14 komentarzy:

  1. też już nie wyrabiam z nauką (1 technikum) jeszcze dopadło mnie chorubsko :< Świetny post i fajne fotki :D
    http://kamila-tomaszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny taki mix. Mam nadzieje, że już niedługo będziesz pełna weny ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i fajne zdjęcia. Pozdrawiam 😊 classysimplelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w 1 gimnazjum i juz nie wyrabiam wiec XD fajne zdjęcia ;*

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety będąc w drugiej gimnazjum, w szkole z bardzo wysokim poziomem jakoś daję radę. c: No ale trzeba przyznać, bez korepetycji się nie obejdzie.
    Jesień kocham, uwielbiam deszcz, herbatkę i seriale!
    Śliczne zdjęcia.

    http://seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też oprócz lenistwa nic nie robię! :3
    http://live-honestly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi tez przez tą pogodę czasami się nic nie chce :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jesień, to moja ulubiona pora roku :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na BlondBlog.pl

    .ja za jesienia ni przepadam:p. Ale na zdjeciach jest piekna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń