7 sie 2016

ABOUT EVERYTHING AND NOTHING

Hej wam!
Hmm troche czasu minelo co? Wiem, i tym razem mysle ze nie chodzi o to iz nie mialam czasu lecz oto, ze zwyczajnie brakowalo mi checi i sily na pisanie postów. Nie wiem w sumie sama dlaczego tak sie stało i w ogole co "mi sie stało" ze az tak tego bloga zaniedbałam, no niby przez brak czasu, bo te ostatnie 2 miesiace szkoly byly naprawde wyczerpujace i do tego nagrywałam jeszcze prawie codziennie vlogi na snapie, tak ze czasu mialam dosc malo, ale to nie wymówka, bo czas zawsze jakis by sie znalazl gdybym tylko miala na to sile i checi... Tak szczerze to sama sie zastanawialam, czemu ja tej checi i sily wlasciwie nie mialam? Ha i to jest dobre pytanie, ktore zadaje sobie sama juz przez jakis czas..

Mysle, ze tej checi do pisania postów, brakowalo mi przez moj Polski, zwlaszcza orotgrafie, bo jak wiecie lub nie wiecie zdjecia zawsze uwielbialam robic lub na nie chodzic tak ze to nie jest problem, poniewaz zdjecia zawsze juz sa gotowe, lecz na mysl ze ja musze do tego jeszcze dolaczyc jakis tekst napisany wlasnorecznie przeze mnie, mnie przeraza i wchlania to naprawde bardzo duzo czasu... Blogerki ktore na codzien mieszkaja w kraju, po ktorym pisza swoje posty napewno tego problemu nie maja i zaloze sie, ze pisanie postow zajmuje im mniej czasu niz niestety mi...
W kazdym badz razie na temat mojej ortografii wypowiadac sie teraz nie bede, bo czesto juz o tym mowilam i szkoda juz mi na to nerwow... Niesety nic z moja Polska ortografia juz raczej nie zdołam zrobic, wiec bedzie tak jak bylo i kazdy kto czyta moje posty regularnie niestety bedzie musial sie z tym pogodzic i do tego przewyknac, a jesli ktos nie umie, nie potrafi lub go denerwuje to jak pisze (a sa takie osoby) to wchodzic na mojego bloga po prostu juz nie muszi :)

Jesli chodzi o mnie i co sie u mnie działo przez te 2 miesiace gdy mnie tu nie było, to powiem wam szczerze ze nic specjalnego tak w sumie sie nie wydarzyło. Jak juz mowilam wczesniej szkola i snap w sumie byly tylko takimi 2 rzeczami ktore byly przez te 2 miesiace codziennie. 2 tygodnie temu zaczely mi sie nareszcie wakacje wiec teraz moge w koncu od tego wszystkiego odpoczac i skupic sie na tych wszystkich internetowych sprawach :)

Snapow w sumie juz tez z 2 tygonie nie nagrywalam, poniewaz chcialam zrobic sobie takie jak by wakacje od internetu i po prostu na jakis czas sie od tego internetu odciac. Jak juz tlumaczylam wam pare dni temu na snapie, plan na poczatku byl taki ze caly ten odpoczynek bedzie trwal mniej wiecej tydzien, no ale niestety przedluzylo sie to az do tego momentu gdy nie przyjechalam pare dni temu do Polski i nie dostalam niezlego kopa w du*e (za przeproszeniem) od znajomych, ktorzy mnie na szczecie zmotywowali do dalszego dzialania na snapie i blogu :) 

W obecnej chwili jestem teraz w Polsce i nie mam za bardzo dostępu do zadnego komputera takze ten post bylo mi ciezko wstawic, a juz byl on tydzien temu zrobiony jak jeszcze bylam w Holandii tylko ze nie zdazylam go wstawic, a obecnie komputer udostepnia mi kolezanka Karolina za co jej dziekuje, bo inaczej ten post tak szybko by sie nie pojawil.
Jesli chodzi jeszcze o plany na wakacje i ciag dalszy postow na blogu, to planow jesli chodzi o te 2 rzezy mam sporo.
 Jak narazie planow na posty raczej wam jeszcze zdradzac nie bede bo moze to byc fajna niespodzianka ale jedno jest pewne co wam moge juz napeweno zdradzic i jest to, ze niedlugo pojawi sie post z spotkania madmazna ktore odbedzie sie jak jeszcze nie wiecie 11 sierpnia w Warszawie (wiecej info o spotkaniu na instagramie MADAMZNA).
Jesli wszystko sie uda to pojawi sie rowniez filmik (vlog) z spotkania, a jesli chodzi o plany na dalsze posty to dowiedzie sie o nich w krotce :) Zycze wam po tym miesiacu wakacij jeszcze udanego i fajnego ostatniego miesiaca odpoczynku, a do osob ktore przyjda na spotkanie, to widzimy sie wkrotce i do zobaczenia ♥






17 komentarzy:

  1. ale cudowne zdjęcia!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że skądś kojarzę tę buźkę. A no tak to nasza kochana Daria! Nie mam Ci za złe tej przerwy w snapowaniu, bo każdy potrzebuję chwili odpoczynku. Czekam na Twój dzień na Madamzna i kolejne snapy na Angeli!

    Obserwuję.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju jak milo ^.^ dziekuje kochana! 😍💕

      Usuń
  3. Wreszcie do nas powracasz, brakowało nam twoich snapow, pozytywnej energii i poczucia humoru. Zdjęcia Mają swój urok .

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że wróciłaś, obyś znajdowała więcej czasu na bloga bo to fajna sprawa!:)
    i nie możemy doczekać się vlogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że wróciłaś kochana ♥ Uwielbiam czytać twój blog i oglądać twoje snapy ♥ Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty masz 15 lat? Wyglądasz na więcej:) super snap i ciekawy blog pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie Daria powróciła! ^^ Brakowało mi Ciebie :) Świetny post jak i cały blog, pozdrawiam! :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Gratuluję! Pytania i inne informacje znajdują się na moim blogu: http://beeinnggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się nawet i tak tak wiele dla nas robisz! Jesteś wspaniała i wszyscy cię uwilniamy i rozumiemy. A każdy czasami potzrebuje takiej przerwy.

    🌿http://sharpeee.blogspot.com/ 🌿

    OdpowiedzUsuń