12 lut 2017

M Y ♥ B I R T H D A Y

Pare dni temu byly moje 16 urodziny i powiem wam szczerze ze na te urodziny czekalam juz od dziecka. Pamietam ze jak tylko skonczylam 10 lat to marzyla mi sie taka sweet 16-stka bardziej od 18-stki. Niewiem sama czemu tak bylo i jest, ale wydaje mi sie chyba, ze czekalam tak dlugo na ta 16-stke iz za dziecka ogladalam te wszystkie zagraniczno/amerykanskie seriale na Disney Channel, gdzie dziewczyny wyprawialy te swoje sweet 16-stki i czuly sie tak jak ksiezniczki i wogole wygladalo to tak mega superasnie haha♥. Przez pare dni zastanawialam sie co napisac wam w tym poscie, zeby byl bardziej specjalny na moje urodziny, ale nic nie wpadlo mi do glowy, oprocz jednego, podziekowania wam za wszystko ♥.

W tamtym roku byl post urodzinowy z waszymi rysunkami ktore dla mnie robiliscie, a w tym roku nie mialam czasu zeby sie za ta wszystko zabrac i zapisywac wasze rysunki, wiec postanowilam ze w tym roku wrzuce po prostu pare screenow z waszych zyczen i wam za nie w tym poscie podziekuje♥. Rowniez chcialabym wam podziekowac za to ze jestescie i tak mnie wspieracie na blogu, instagramie czy tez by snapie, wszedzie tam gdzie mnie jest pelno, jest rowniesz was haha co jest mega fajne i mile, bo na mysl ze tak duzo ludzi (jak dla mnie) mnie oglada na snapie lub czyta tez mojego bloga sprawia ze z dnia na dzien tylko jak wchodze na snapa lub bloga poprawia mi sie humor i robie sie szczesliwsza, wiec jeszcze raz DZIEKUJE kochani za wszystko ♥.

 Teraz obecnie jestem tydzien w Niemczech na stazu w zakladzie krawiecko/projektanskim, o czym mowilam wam przed wczoraj na snapie. Od poniedzialku czyli od jutra postaram sie zaczac juz wam cos nagrywac z stazu i pokazywac wam mniej wiecej jak taki staz za granica wyglada, takze napewno zachecam dodawac mnie na snapie zeby nic nie przeoczyc ♥. ---> Angela-blog



6 komentarzy:

  1. Pięknie Kochana wyglądasz, cudowne zdjęcia :) Powodzenia na stażu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zazdroszczę stażu mam nadzieje, że wszystko wyjdzie po twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też obchodziłam urodziny w lutym i pewnie cudownie otrzymać aż tyle cudownych życzeń hah :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna powodzenia ;)<3

    Mój blog: http://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post:).Ja przez majówkę szykuje się aby odnowić bloga.
    Pozdrawiam http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń