28 gru 2014

♥Święta♥

Hej wam wszystkim ♥ Dzisiejszy post będzie o świętach tak jak pisałam wczoraj. A więc święta ogólnie zleciały mi bardzo ale to bardzo szybko. Na świętach byłam w Niemczech. Śniegu nie było :(
Lecz dużo prezentów ;) Z których jestem MEGA zadowolona ♥ Mikołaju kochany dziękuję ci za nie hahaha ;) Na wigilie zjadłam tylko trochę karpia i to wszystko hahah. Na każdą wigilie robiła moja babcia mi specjalnie pierogi ruskie ponieważ grzybów nie lubię :( i zawsze jadłam tylko pierogi. A w tym roku kochana babcia zapomniała :( I smerfik był głodny :( No ale to nic nażarłam się w pierwszy dzień świąt hahah. Teraz już jestem w Holandii i jest tu mega mega dużo śniegu! I znowu plus :) ogólnie jest u nas przepiękne Lodowisko :) Na którym ani razu nie byłam :P ponieważ jest strasznie drogie aż 5 euro haha :) nie no po prostu nie mam czasu cały czas się zajmuję moim braciszkiem ♥ 
Co do prezentów dostałam dość dużo aż chyba za dużo haha ;)
Prezentów pod choinką było dużo ♥ Ponieważ było tam aż 6 małych chłopaków + ja i 7 dorosłych ;)
Więc święta były wesoły ;) Rodzinka cała w komplecie ♥
                                                 ♥Prezenty♥

                                                                 A Co dostał Smerf ? 

                                                     Iphone 5 ♥
Dostałam Iphona 5 z którego jestem mega szczęśliwa ponieważ z moim poprzednim telefonem nie dało się żyć. Cały popękany ekran i bateria która wytrzymywała 6 godzin szlak mnie już trafiał!
                                                                 

                                  Camera Samnsung dv150f ♥
Dostałam również Camere Samsung dv150f. Super camera TERAZ dopiero będę mogła porządnie nagrywać filmiki na YouTube bez żadnego wymyślania xd

       Paleta Sephora ♥
I dostałam Paletę z firmy Sephora ♥ Z której jestem też szczęśliwa ;)


No i troszkę pieniędzy hahaha ;) i tak minęły mi własnie święta ;)
Teraz ogólnie siedzę na podłodze tak na PODŁODZE hahah ;) Kanapy to w domu nie ma smerfie ?
Jest lecz podłogo lepsza hahah oczywiście! owinięta kołdra. I przyznam racje siedzę tak już z 2-3 godziny i powiem szczerze boli mnie dupa hahaha. Wiedz już Kończę i kładę się do łóżeczka. ♥
Mam nadzieje że Świąteczny post się podobał ♥ Papatki ;* trzymajcie się cieplutko.

4 komentarze:

  1. świetny post!
    Wiem że się pokuciłyśmy się ale świetne posty!
    Zapraszam do mnie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że byłaś grzeczna w tym roku skoro takie prezenty dostałaś, haha :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, szczerze, trochę Ci ich zazdroszczę :).

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotele fryzjerskie dla dzieci . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń